Pośród homofobów.


Wiele osób z Was pewnie nie raz spotkało się z różnymi komentarzami ze strony młodych jak i starszych osób na temat homoseksualistów. Ja jako dziewczyna '' o innej orientacji z wyglądu przypominającą stereotypową lesbijkę '' niejednokrotnie idąc miastem spotkałam się z niemiłymi komentarzami. 
Ludzie różnie reagują na mój wygląd jednak najczęściej wytykają mnie palcami i wyzywają między sobą.  Na co dzień mieszkam w internacie co jeszcze bardziej wszystko komplikuje. Wchodząc na stołówkę rówieśnicy obgadują, naśmiewają się oraz oceniają mnie po wyglądzie, oczywiście nie mówię tu o wszystkich bywają osoby, które w pełni mnie akceptują. 
To dziwne, że mimo XXI wieku ludzie dalej kierują się stereotypami. Jestem zdania, że zanim kogoś się oceni wypada z nim zamienić chociaż kilka słów. Nie rozumiem dlaczego ludzie tak bardzo nas nienawidzą. Mówię ''nas'' ponieważ my, ludzie homoseksualni jesteśmy jednością, jedną wielką rodziną, która w większości przypadków się wspiera. 
Często zastanawiam się czym ta nienawiść jest spowodowana. Stereotypami? Zazdrością? Czy może po prostu niewiedzą ludzi. Odnoszę wrażenie, że nigdy się tego nie dowiem. Jeśli jednak coś się zmieni natychmiast dam Wam znać. 

Chciałabym podziękować z całego serca moim przyjaciołom, którzy nie patrzą na mój wygląd czy orientację a zwracają uwagę na charakter co nie jest często spotykane. Są i wspierają mnie w tych wszystkich trudnych chwilach. 
 
A tu podsyłam Wam piosenkę, która idealnie wpasowała się w temat.
Hozier- Take me to church
https://www.youtube.com/watch?v=PVjiKRfKpPI


8 komentarzy:

  1. Niestety, stereotypy są wszechobecne i niszczą kontakty międzyludzkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stereotypy to straszna rzecz :/ to działa tak samo kiedy widzimy otyla osobę, od razu myślimy ze obrzera się jak swinia, a ona może być poważnie chora :/ pozdrawiam i zapraszam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Stereotypy są okropne... Nie powinny wgl i istniec.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że to przez stereotypu i naszą kulturę Polską. Z każdej strony osoba homoseksualna jest atakowana. To Kościół, rząd, rodziny, szkoła itd. I inne osoby się tego uczą, nie mają swojego zdania...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem co czujesz,moja znajoma również się z tym zmaga i trzymam za was kciuki,trzeba isc z głową do góry myśląc,że świat jest piękny, pozdraawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. A tam - w cztery litery schować opinie ludzi. Będa gadać. Cały czas gadają. Ostatnio postanowiłam przestać się tym przejmować, ujawniłam się z blogiem. Czasami jest ciężko, ale co mi tam. To ja mam przeżyć to zycie dla siebie, nie dla innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mało jest ludzi na tym świecie o takim podejściu jak twoje, oby tak dalej. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Wiem, że łatwo napisać,ale... olej tych ludzi. Obojętnie co byś nie zrobiła ludzie i tak będą gadać. Czasem to wszystko jest przez zazdrość. Nie każdy ma tyle odwagi, aby pokazać się przed innymi "bez sztucznej maski", kamuflując swoje prawdziwe ja.
    Skup się na sobie i na swoim szczęściu - przecież nikogo nie krzywdzisz - nie miej sobie nic za złe.

    Szczerze to dziwi mnie taki brak akceptacji... Jakoś na Zchodzie ten problem występuje, ale nie w takim natężeniu...

    Pozdrawiam,
    e-mally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Witaj w moich progach , Blogger